søndag 14. august 2011

Framme!

Jeg kom fram til Indiana i går, etter en veldig lang flytur! Når vi kom til Chicago så ble jeg hentet av min vertsfamilie, det var litt vanskelig å finne de for det var veldig mange folk på den flyplassen, men jeg klarte det til slutt. vi hadde ca en 2 timers biltur forann oss. vi stoppet på veien for å få noko mat i oss, og vi stoppet på IHOP - internasjonal house of pancakes, så da fikk jeg smake min første blåbærpannekake :)
den var ganske mektig så klarte ikke å spise opp hele, så neste gang så trur jeg at æg må spør om eg kan få to pannekaker i stedet for fire :) 

Etter dette så kjørte vi videre i ca. en time. Når vi kom til Indiana så kjørte vi litt rundt i byen sånn at jeg fikk sett skolen min og kirka. etter dette så kjørte vi til mine vertsbesteforeldre, som er kjempe skjønne! :P siden jag hadde bursdag i går så fikk jeg en bursdagspresang av det som da var ett gavekort på 25 dollar til JCPenny - ein butikk jeg ikke vett hva er, så må vel snart finne ut av det! 



så etter dette så kjørte vi til huset, og jeg fekk sett rommet mitt. jeg har to senger på mitt rom fortiden, fordi de hadde kjøpt en ny seng, men den kommer ikke før til mandag så de mente jeg måtte ha et lite utvalg i hvilken seng jeg ville ha. 

                                 dette ble da sengen som jeg valgte til å såve i :)

som dere ser så er rommet mitt VELDIG ryddig :) må vell ganske få ryddet vekk noen ting.

senere så gikk æg ned for å gi vertsfamilien en liten presang som inneholdt en kg stor brunost og en boks med hjertemelkesjokolade som der stod I love Norway på den og så kjøpte eg noen vanlige melkesjokolader også. jeg hadde også kjøpt med noen armbånd fra Bulgaria som jeg gav dem. Når jeg var ferdig med å gi mitt så kommer kimberlyn og gir med en bursdagspresang som kom litt overraskende for jeg trudde jeg hadde fått presangen min i bilen på vei hjem. som da var en skjønn sommerfugl kake som jeg enda ikke har tørt å spise :)
men presangen som jeg fikk av de var helt fantastisk! de gav meg ett fotoalbum som de hadde dekorert og skrivd et spørsmål til meg som jeg må svare på hver uke. poenge med dette albumet var at jeg skulle ta et bilde fra hver dag jeg var der. så det albumet jeg fikk nå varte til jul så da skulle jeg få ett nytt album :)

men nå har jeg ikke tid til å skrive mer for jeg skal i kirka om en halv time til :)

- MALIN


4 kommentarer:

  1. Hørtes ut som ein laaang flytur / tur til USA :) Den såg veldig god ut den / dei pannekakane som du fikk. Og den kaka :P Såg ut som rommet ditt var veldig fint. Du får kose deg videre så snakkes vi seinare :) <3

    SvarSlett
  2. Så godt å høyre at du er vel framme, og at folka virka greie:) Du fekk jo masse fint!!:) Og, så gøy med den fotogåva, den blir nok veldig morro å ha seinere:)!!!! PS. stort og fint rom fekk du au:)!!

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se albumet og høre deg fortelle alt du har opplevd!

    Bra du kom deg greit frem! :)

    SvarSlett
  4. Hei Malin

    Så koselig å lese på bloggen din, håpe du får det kjempe fint. Det så ut som du hadde en rydde jobb på rommet, men bortsett fra det så såg det veldig fint ut:-) Glede meg til å lese videre om hvordan du har det. Klem fra Tante Anita

    SvarSlett